Dinsdag 18 februari: Jullie helpen mij - Reisverslag uit Retie, België van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu Dinsdag 18 februari: Jullie helpen mij - Reisverslag uit Retie, België van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu

Dinsdag 18 februari: Jullie helpen mij

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

18 Februari 2014 | België, Retie

Al jullie reacties van de laatste dagen herhaal ik in mijn hoofd als ik op de behandeltafel lig en het wil uitschreeuwen.
Oei, ik wist niet dat door ergens op te drukken iets zo zeer kon doen.
Dacht vanmiddag ook even terug aan Caty in Vessem. Zij heeft toen mijn voet onder handen genomen geen centje pijn en nu grrrrr.

Maar eerlijk is eerlijk. Het was vandaag de 2e behandeling en het gaat beter!
Gisteren zag ik het niet meer zitten en dacht serieus om, weliswaar, tijdelijk terug naar huis te gaan. Dat was voor de eerste behandeling.
Nu, met jullie aanmoedigingen en het voorzichtige resultaat is mijn dip een stuk minder.

Bedankt want daardoor gil ik niet maar doe ik mijn tanden op elkaar en wie weet loop ik dan volgende week weer een stukje.


  • 19 Februari 2014 - 09:12

    Petra De Reuver:

    Neem nu even rust en dan rustig verder. Ik ga je volgen. Volgend jaar is mijn jaar om de camino te lopen

  • 19 Februari 2014 - 10:18

    Gerda De Vries:

    We duimen voor je dat de behandeling gaat helpen en dat je volgende week weer pijnloos verder kan gaan. Heel veel sterkte. Xxxxx

  • 19 Februari 2014 - 10:20

    Helma Van Den Beld:

    hallo Tineke,
    Sinds kort heb ik je ontdekt tijdens jouw Camino en heb al je verslagen gelezen. Het artikel in de Stentor heb ik gemist maar misschien is er nog iemand die het heeft. Ik vertrek 15 april uit Wijhe voor mijn Camino naar Santiago de Compostella.
    Misschien ontmoeten we elkaar nog ergens...... In de voorbereiding heb ik hulp moeten zoeken bij de fysio vanwege allerlei kwalen. Jouw verhaal grijpt me dan ook aan. Ik hoop dat je volledig herstelt en je jouw Camino kan volbrengen. Ik geniet van jouw verhalen (behalve de pijnlijke) en ik hoop dat je snel weer op de been zal zijn. Ben wel benieuwd welk traject je globaal gaat lopen. Ik wens je heel veel sterkte, beterschap en een Buen Camino met veel mooie ontmoetingen.

  • 19 Februari 2014 - 16:30

    Tineke Ten Bulte:

    Hallo Helma,
    bij 12 februari als je op de foto klikt kan je het krantenartikel lezen.
    Waar start jij, lijkt mij inderdaad ook leuk als onze paden elkasr kruisen trrwijl we zo dicht bij elkaar wonen.

    Hallo Gerda,
    ik had altijd al bewondering voor jou hoe jij altijd alles volhoudt nu is mijn bewondering voor jou alleen maar toegenomen.

    ik zal mijn traject zoals anderen dat ook doen bij de voorbereiding zetten

    tineke

  • 19 Februari 2014 - 16:42

    Petra:

    Hoi Tineke,

    Ik heb je walnoten gevolgd en kom ze nog steeds tegen. Ergens zal iemand ons voorgaan en al die walnootdoppen achterlaten, net als klein duimpje zodat wij weten dat we nog steeds het goede pad bewandelen!
    In Vessem waren ze benieuwd of je aangekomen was in Postel. Op mijn vraag aan Pater Benny, antwoordde hij bevestigend. Ook dat hij bezorgd was en je geadviseerd had om hulp te vragen. Wat goed om nu te lezen dat je dit gedaan hebt. En weet je, ik ben net aangekomen in de Abdij van Averbode, en dat is genieten! Je krijgt een luxe gastenkamer met eigen badkamer, echt heerlijk! En in Tongerlo is een erg leuke gastenpater, Ivo, zeer charmant! Mocht je nog een adresje voor tussenin zoeken, ik kan je Jos en Emma in Balen-Hulsen van pelgrims voor pelgrims van harte aanbevelen!
    Lieve Tineke, rustig aan, stap voor stap met je eigen doel voor ogen! Lieve groet, Petra van petrareitsma.waarbenjij.nu

  • 20 Februari 2014 - 00:36

    Helma:

    Hallo Tineke,
    ik vertrek vanaf mijn ouderlijk huis in Boerhaar. Vandaar loop ik richting Zutphen om het Pieterpad op te pakken tot aan Maastricht. Vandaar via de Mosana en Monastica naar de Belgisch/Franse grens. Ik ga over le Puy en Velay en dan richting Conques maar onderweg maak ik een uitstapje op de route om bij vrienden te vertoeven.

  • 20 Februari 2014 - 17:17

    Yvon:

    hoi tineke,
    ik hoop dat de pijnlijke behandeling zjjn vruchten heeft afgeworpen.
    in jou geval de pijn!

    vandaag weet niet wat morgen voor je klaar ligt op je pad.

    yvon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1172
Totaal aantal bezoekers 209218

Voorgaande reizen:

03 April 2024 - 30 Mei 2024

VIA DE LA PLATA - het vervolg

01 September 2017 - 20 September 2017

Camino Primitivo vanaf Oviedo

01 September 2016 - 20 September 2016

Camino Portuges vanaf Porto

01 Februari 2014 - 20 Juni 2014

Voettocht naar Santiago de Compostela

13 Juni 2019 - 30 November -0001

Via de la Plata, Sevilla ->Santiago de Compostela

Landen bezocht: