Maandag 24 februari: Ik loop weer! - Reisverslag uit Retie, België van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu Maandag 24 februari: Ik loop weer! - Reisverslag uit Retie, België van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu

Maandag 24 februari: Ik loop weer!

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

24 Februari 2014 | België, Retie


Wat onzeker op weg vandaag.

Direct de eerste blauw/gele sticker en pijlen; ze geven mij een goed gevoel. Vrij snel kan ik een bospad in, dus gelukkig een zandpad om te lopen.
Vervolgens weer een richtingwijzer richting Santiago.... nu nog meer kilometers maar gelukkig via Le Puy.

Zon, vogels, een mooie route, wat wil ik nog meer!
Bij de eerste pauze een ijzeren (!) kruis voor iemand die door de bliksem is omgekomen. Gelukkig zijn de bomen gegroeid anders zou hij nog steeds bliksem aantrekken.

Ik wandel langs verstilde watertjes, een traag stromend kanaal, soezende eenden, lome koeien. Alles ademt rust en is in perfecte harmonie met mijn wandeltempo.

Ik loop bijna 10 kilometer. Meer dan ik van plan was maar het gaat ook zo lekker. Mijn verstand zegt stoppen en ik regel autovervoer terug naar Postel.
Morgen dus dit warme nest verlaten en weer echt op pad!

  • 25 Februari 2014 - 00:37

    Pieter:

    Hoi Tineke,
    fijn om te lezen dat "het weer gaat".
    Veel succes verder en dat je maar blessure vrij mag blijven.
    Ik heb zelf ook een tijd last gehad van mijn achillespees en weet dus hoe moeilijk en pijnlijk het voor je is/was.

    gr,
    Pieter.

  • 25 Februari 2014 - 01:12

    Helma Van Den Beld:

    hallo Tineke,
    wat fijn om te lezen dat je weer op pad bent! Buen Camino!

  • 25 Februari 2014 - 22:23

    Gerda De Vries:

    Hoi Tineke
    Wat fijn dat het weer zo goed gaat. We duimen dat het nu zo verder gaat.
    Liefs van ons

  • 26 Februari 2014 - 00:56

    Johanna:

    Blij te lezen dat je weer onderweg bent.

  • 26 Februari 2014 - 16:58

    Lida:

    Fijn Tineke! Goed dat je nu weer onderweg bent. En wat ziet het er heerlijk rustig uit zo onderweg ... geniet van de reis (en ik geniet van je verhalen en foto's, waarvoor dank).

  • 26 Februari 2014 - 17:20

    Marja:

    Hoi Tineke,

    Super dat het weer gaat....
    Leuk die foto met de gele pijl, zo verdwaal je niet.

    Succes verder.

    Liefs Marja

  • 26 Februari 2014 - 17:20

    Marja:

    Hoi Tineke,

    Super dat het weer gaat....
    Leuk die foto met de gele pijl, zo verdwaal je niet.

    Succes verder.

    Liefs Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 829
Totaal aantal bezoekers 208344

Voorgaande reizen:

03 April 2024 - 30 Mei 2024

VIA DE LA PLATA - het vervolg

01 September 2017 - 20 September 2017

Camino Primitivo vanaf Oviedo

01 September 2016 - 20 September 2016

Camino Portuges vanaf Porto

01 Februari 2014 - 20 Juni 2014

Voettocht naar Santiago de Compostela

13 Juni 2019 - 30 November -0001

Via de la Plata, Sevilla ->Santiago de Compostela

Landen bezocht: