26 februari: Woensdag dus ... - Reisverslag uit Meerhout, België van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu 26 februari: Woensdag dus ... - Reisverslag uit Meerhout, België van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu

26 februari: Woensdag dus ...

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

26 Februari 2014 | België, Meerhout

Na een zeer goede nachtrust en een gezellig ontbijt ga ik tegen 10.00 uur op weg en loop direct verkeerd. De reden is duidelijk: ik let niet op de weg maar op mijn been. Het voelt niet goed.
Ik raak met mijzelf in discussie. Het is nu nog niet erg maar als ik doorga? Ik zie het verkeerd lopen dan maar als symbolisch, ik moet toch terug voor de goede route dan maar helemaal terug en binnen een uur sta ik weer bij Linda op de stoep.

Mannu bekijkt mijn been en hij zegt dat ik de goede beslissing heb genomen en ze regelen voor mij een afspraak bij een dokter.
Deze is kort en bondig: rust en foto's, scan ,echo.

Mannu en Linda verzekeren mij dat ik kan blijven. Ze zijn lief, het onderkomen is perfect, de douche heet en weldadig maar mijn humeur schiet echt in een diep dal.
De zwager van Mannu en Linda is pianist en oefent in het pelgrimsverblijf.
Ik ben geen muziekdeskundige. Voor mij speelt hij prachtig en zijn pianospel brengt mij toch in een heel rustige slaap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 729
Totaal aantal bezoekers 209295

Voorgaande reizen:

03 April 2024 - 30 Mei 2024

VIA DE LA PLATA - het vervolg

01 September 2017 - 20 September 2017

Camino Primitivo vanaf Oviedo

01 September 2016 - 20 September 2016

Camino Portuges vanaf Porto

01 Februari 2014 - 20 Juni 2014

Voettocht naar Santiago de Compostela

13 Juni 2019 - 30 November -0001

Via de la Plata, Sevilla ->Santiago de Compostela

Landen bezocht: