26 februari: Woensdag dus ... - Reisverslag uit Meerhout, België van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu 26 februari: Woensdag dus ... - Reisverslag uit Meerhout, België van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu

26 februari: Woensdag dus ...

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

26 Februari 2014 | België, Meerhout

Na een zeer goede nachtrust en een gezellig ontbijt ga ik tegen 10.00 uur op weg en loop direct verkeerd. De reden is duidelijk: ik let niet op de weg maar op mijn been. Het voelt niet goed.
Ik raak met mijzelf in discussie. Het is nu nog niet erg maar als ik doorga? Ik zie het verkeerd lopen dan maar als symbolisch, ik moet toch terug voor de goede route dan maar helemaal terug en binnen een uur sta ik weer bij Linda op de stoep.

Mannu bekijkt mijn been en hij zegt dat ik de goede beslissing heb genomen en ze regelen voor mij een afspraak bij een dokter.
Deze is kort en bondig: rust en foto's, scan ,echo.

Mannu en Linda verzekeren mij dat ik kan blijven. Ze zijn lief, het onderkomen is perfect, de douche heet en weldadig maar mijn humeur schiet echt in een diep dal.
De zwager van Mannu en Linda is pianist en oefent in het pelgrimsverblijf.
Ik ben geen muziekdeskundige. Voor mij speelt hij prachtig en zijn pianospel brengt mij toch in een heel rustige slaap.