dag 0 - Opnieuw op weg - Camino Portuges - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu dag 0 - Opnieuw op weg - Camino Portuges - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu

dag 0 - Opnieuw op weg - Camino Portuges

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

01 September 2016 | Nederland, Deventer

Wanneer begint je reis als je niet te voet van huis vertrekt?
Wanneer ben je nog reiziger en wanneer pelgrim?

Na mijn aankomst in juni 2014 in Santiago, na ruim 4 maanden onderweg te zijn geweest, wist ik gelijk dat ik nog eens wilde aankomen maar dan zonder pijn en zonder pijnstillers. Ik verwacht nooit meer zo blij te zijn bij aankomst als toen; ondanks alles was ik er lopend gekomen. Santiago zelf heb ik nauwelijks gezien en beleefd en voor mij is niet alleen de reis belangrijk geweest maar zeker ook het doel.

Nu dus de kans, ruim twee jaar na dato. Het moet wel echt zijn, dus de Camino Portuges vanaf Porto en misschien Finistere en Muxia.
Ik loop het huis uit, mijn man zwaait mij uitgebreid na.
Eerst toch echt lopend naar het station.

  • 02 September 2016 - 23:17

    Johanna N:

    Wat goed dat je weer op stap gaat! Ben je al onderweg?
    Johanna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 208363

Voorgaande reizen:

03 April 2024 - 30 Mei 2024

VIA DE LA PLATA - het vervolg

01 September 2017 - 20 September 2017

Camino Primitivo vanaf Oviedo

01 September 2016 - 20 September 2016

Camino Portuges vanaf Porto

01 Februari 2014 - 20 Juni 2014

Voettocht naar Santiago de Compostela

13 Juni 2019 - 30 November -0001

Via de la Plata, Sevilla ->Santiago de Compostela

Landen bezocht: