Dag 10 – Doorgaan - Reisverslag uit Castroverde, Spanje van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu Dag 10 – Doorgaan - Reisverslag uit Castroverde, Spanje van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu

Dag 10 – Doorgaan

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

11 September 2017 | Spanje, Castroverde

Normaal hoef ik ‘s nachts nooit naar het toilet, nu wel. Ik slaap op een zaal met 12 stapelbedden. Een grote schuifdeur verbindt deze zaal met de toilet/doucheruimte en daar gaat automatisch het licht aan. Ja hoor, de hele slaapzaal in het volle licht en dat midden in de nacht. Ikke weer....

Hoera, vandaag maar 8 km en wel met een klim maar dat wordt dan een van de laatste.
Een beetje emotioneel afscheid van Ivan en Camilla maar ik blijf op mijn standpunt: niet nog een dag van 30 km.

Onderweg kom ik nog Paula en Ria uit Amsterdam tegen. Ze Verwachten vanavond om 22.00 uur in Lugo te zijn. Ze hebben het ook zwaar. Maar met niet meer dagen tot hun beschikking is er voor hen geen keus, ze moeten.
Samite en ik kiezen voor een alternatief traject door een mooie omgeving.
Wat jammer dat zovelen een camino lopen onder tijdsdruk. Het moeten wordt belangrijker dan het ontmoeten
Ik begin vrolijk het liedje te zingen van Herman van Veen, Doorgaan.

In mijn pension aangekomen ga ik, ja heus, eerst heerlijk naar bed en slaap alle vermoeienissen van de afgelopen dagen weg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 209881

Voorgaande reizen:

03 April 2024 - 30 Mei 2024

VIA DE LA PLATA - het vervolg

01 September 2017 - 20 September 2017

Camino Primitivo vanaf Oviedo

01 September 2016 - 20 September 2016

Camino Portuges vanaf Porto

01 Februari 2014 - 20 Juni 2014

Voettocht naar Santiago de Compostela

13 Juni 2019 - 30 November -0001

Via de la Plata, Sevilla ->Santiago de Compostela

Landen bezocht: