22 april 2016: Deventer – Nawoord - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu 22 april 2016: Deventer – Nawoord - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu

22 april 2016: Deventer – Nawoord

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

23 April 2016 | Nederland, Deventer

Bijna twee jaar later, nog steeds krijg ik reacties op mijn reisverslagen.

Ik heb inmiddels verschillende mensen persoonlijk ontmoet, Johanna was de eerste op de terug reis, maar later ook bij bijeenkomsten van het Jacobus genootschap.
Het geeft mij nog steeds zo’n warm gevoel dat zoveel bekenden en onbekenden dit meegelezen hebben en nog doen.
Velen van jullie hebben mij gevraagd naar de ontbrekende dagen, met name toen mijn been weer zeer ging doen. Ik heb deze nu bijgewerkt, de reis is compleet.
Jullie reacties, die ik nog vaak doorlees, zijn mij dierbaar.
Hiervoor wil ik jullie danken.

Nieuwe mensen die op zoek zijn naar informatie en bij mijn verslag uitkomen, wens ik veel succes, plezier maar bovenal vrienden op jullie reis.
Bon camino.

  • 23 April 2016 - 00:24

    Johanna:

    Hallo Tineke,
    Ik vroeg me al af waarom ik meldingen kreeg. Of je teksten aan het bijwerken was terwijl je je verslagen aan het herlezen was.
    Ik las dat je voor regio oost je verhaal verteld hebt. Jammer dat ik het niet wist, dan was ik er zeker bij geweest.
    Groet, Johanna

  • 23 April 2016 - 01:10

    Marian:

    Hoi Tineke,

    Ik merk dat je aan het bijwerken bent. Was ook al verbaasd dat ik allerlei meldingen kreeg.
    Je hebt er een mooi verhaal van gemaakt en nog mooier een schitterende presentatie neegezet tijdens de regiobijeenkomst.
    Klein maar dapper, Laat niemand ooit zeggen dat vrouwen het zwakke geslacht zijn.

    Tot gauw en geniet vooral na.

    Knuffel
    Marian

  • 23 April 2016 - 14:20

    Marja Huyben:

    Hoi Tineke,

    Ben ook weer helemaal bij. Je lezing/presentatie in Holten geweldig, ik heb ervan genoten.
    Ik kan haast niet wachten tot je boek of boeken uit zijn waar ik het hele verhaal nogmaals kan lezen.

    Liefs je "penzusje" en af en toe je wandelmaatje, maar bovenal je VRIENDIN

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1056
Totaal aantal bezoekers 208709

Voorgaande reizen:

03 April 2024 - 30 Mei 2024

VIA DE LA PLATA - het vervolg

01 September 2017 - 20 September 2017

Camino Primitivo vanaf Oviedo

01 September 2016 - 20 September 2016

Camino Portuges vanaf Porto

01 Februari 2014 - 20 Juni 2014

Voettocht naar Santiago de Compostela

13 Juni 2019 - 30 November -0001

Via de la Plata, Sevilla ->Santiago de Compostela

Landen bezocht: