Vrijdag 14 februari: Valentijnsdag - Reisverslag uit Retie, België van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu Vrijdag 14 februari: Valentijnsdag - Reisverslag uit Retie, België van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu

Vrijdag 14 februari: Valentijnsdag

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

14 Februari 2014 | België, Retie

Lieve allemaal,

Op deze gedwongen rustdag heb ik alle reacties nog eens doorgelezen. Alle lieve wensen van iedereen vanaf dag 1.
Het liefst zou ik naar iedereen apart willen reageren maar dat wordt teveel.
Weet wel dat ik het niet altijd direct kan lezen: er is niet overal internet en soms was ik ook te moe. Iets van jullie lezen is dan fijn.

Marjan van de Pelgrimshoeve: bedankt ook voor je zorgen met betrekking tot mijn been. Morgen bezoek ik een sportarts maar vandaag ging het al weer beter.
Ineke: bedankt voor de uitnodiging voor het Jacobsforum, ik hoop dat ik mij goed aangemeld heb.
Tom W.: na mijn Frans en Spaans ook nog Latijn; voor mij nu meer Carpe Diem.
Tegen mijn medewandelaars Petra en Hannie: het lijkt mij ongelooflijk leuk als we elkaar ergens tegen komen. Drie Nederlandse vrouwen, alle drie vertrokken in februari. Voor mijn gevoel lopen we zij aan zij.
Ik hoop in ieder geval maandag verder te gaan richting Tongerlo, toi toi jullie.

Iedereen nogmaals bedankt voor jullie reacties.
Een Valentijnsgroet voor jullie allemaal
Tineke



  • 16 Februari 2014 - 11:47

    Marian Beernink (pelgrimshoeve):

    Hallo Tineke,

    Fijn dat je toch even naar de sportarts gaat. Per slot moeten je benen je nog een heel eind dragen en zijn ze de moeite waard om er zuinig op te zijn.
    Ik ben blij dat ik jou en de andere pelgrims die hier op de hoeve logeerden heb ontmoet. Het heeft mijn gevoel van de camino wederom versterkt. Mensen die bezig zijn om hun dromen waar te maken, worden gedragen door de mensen die hen in gedachten volgen.
    Succes met je been en Buen Camino.
    Lieve groet vanuit een zonnig Vessem
    Marian Beernink



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1164
Totaal aantal bezoekers 210571

Voorgaande reizen:

03 April 2024 - 30 Mei 2024

VIA DE LA PLATA - het vervolg

01 September 2017 - 20 September 2017

Camino Primitivo vanaf Oviedo

01 September 2016 - 20 September 2016

Camino Portuges vanaf Porto

01 Februari 2014 - 20 Juni 2014

Voettocht naar Santiago de Compostela

13 Juni 2019 - 30 November -0001

Via de la Plata, Sevilla ->Santiago de Compostela

Landen bezocht: