Zondag 16 februari: Verplicht rust - Reisverslag uit Retie, België van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu Zondag 16 februari: Verplicht rust - Reisverslag uit Retie, België van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu

Zondag 16 februari: Verplicht rust

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

16 Februari 2014 | België, Retie

Gisteren een echte baaldag.
Ging het vrijdagavond weer wat beter, ik kon zaterdag geen stap verzetten en moest ik strompelend naar de dokter.
3 opties:
- Spuit erin, zou door kunnen lopen met alle risico's voor de toekomst, korte termijn oplossing.
- Terug naar huis en minimaal 14 dagen rust
- Pees behandeling met tanden op elkaar, 5 dagen lang dagelijks een uur. Garantie geen maar wel een kans.

Dankzij Nadine, bij wie ik de komende week mag blijven, ga ik dus voor de kans dat ik wellicht volgende week weer loop.

Nu dus alle tijd voor kranten etc. en zag in de Belgische krant wel een opmerkelijk bericht, zie de foto.

Petra wens ik veel succes; zij is nu in Vessem.
Marian, als ik terug moet gaan we koffiedrinken. Ik geniet van je steunbetuigingen.
Ineke van de Jacobgroep: help! Bij het aanmaken van een nieuw Facebookaccount werkt nu opeens de oude weer, het is net een soap, dus s.v.p. nog een keer een uitnodiging naar tineke ten bulte; zou ik erg fijn vinden.

Dank allemaal voor het meeleven.
Buiten schijnt de zon dus alle wandelaars veel plezier


  • 16 Februari 2014 - 18:49

    Marjan:

    Hoi Tineke, vervelend voor je zo'n onwillig been......
    pas je wel goed op.....

    denk aan je!
    'n knuffel en groeten aan Nadine
    Marjan

  • 16 Februari 2014 - 20:00

    Jo Klessens:

    Hoi tineke .wat'npech ik vind je wel 'n bikkel dat je er toch voor gaat! Doe wat je hart je ingeeft Jo wintelre

  • 17 Februari 2014 - 11:38

    Marja:

    Hallo Tineke,

    Heel heel vervelend dat je weer een verplichte pauze moet nemen. Hopelijk helpen de behandelingen en kun je de reis spoedig vervolgen.

    Fijn dat je mensen om je heen hebt die voor je zorgen tijdens zo'n periode: eerst Claudia en nu Nadine (allebei hartelijk dank dat jullie er zijn voor Tineke).

    Tineke ik hoop dat je aan het eind van de week een goed bericht hebt en dat je weer op pad (camino) kunt gaan en dat dan alle tegenslagen op zijn zodat je je reis kunt vervolgen en afmaken.

    Liefs en groetjes,
    Marja

  • 17 Februari 2014 - 16:32

    Marian:

    Hoi Tineke,

    Dat is wat met je been. Verplichte rust, terwijl je zo graag wilt lopen. Je weet wat elke ervaren pelgrim zegt hé? Elk teken dat je onderweg krijgt op welke manier dan ook, stemt tot nadenken. Neem de tijd, koester en vertroetel alles aan je lichaam dat steun nodig heeft. Dit is jouw weg en laat het gebeuren. Knuffel Marian

  • 17 Februari 2014 - 18:47

    Elisabeth:

    Liebe Tineke,
    alle guten Wünsche und ganz besonders, daß Du Deine Reise fortsetzen kannst.
    Viel Glück und paß gut auf Dich auf
    Elisabeth

  • 17 Februari 2014 - 20:58

    Yvon:

    hoi tineke,
    hehe toch... zorg dat je geen H.Rita wordt! misschien kunnen de H.Cristoffel en H.Maria wat voor je betekenen.
    succes en ik blijf je ook meevolgen in je reis.
    die in mijn wens alleen op de fiets in gedachten ligt...
    groet Yvon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1032
Totaal aantal bezoekers 210733

Voorgaande reizen:

03 April 2024 - 30 Mei 2024

VIA DE LA PLATA - het vervolg

01 September 2017 - 20 September 2017

Camino Primitivo vanaf Oviedo

01 September 2016 - 20 September 2016

Camino Portuges vanaf Porto

01 Februari 2014 - 20 Juni 2014

Voettocht naar Santiago de Compostela

13 Juni 2019 - 30 November -0001

Via de la Plata, Sevilla ->Santiago de Compostela

Landen bezocht: