Zondag 23 maart: 'Smokkelwaar' - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu Zondag 23 maart: 'Smokkelwaar' - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu

Zondag 23 maart: 'Smokkelwaar'

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

23 Maart 2014 | Frankrijk, Troyes

Heerlijk uit geslapen. Geen ontbijttijd. Ik wil alleen om 10.30 uur bij de kathedraal zijn.
Wat kleren wassen, douchen, haren kammen.
Waar had ik nu gisteren met het haastige inpakken mijn kam gelaten? Ik zoek in mijn rugzak en zie ineens nog een vakje, open ritsen en stomverbaasd heb ik mijn routeboekje in handen.
Ik wist niet eens dat daar nog een vakje zat!

Wat een opluchting: al mijn adressen en aantekeningen terug; het is een soort bijbeltje.
Ik bel naar Petra dat zij nu onderweg niet hoeft te zoeken. We maken gelijk een nieuwe afspraak want haar naar binnen smokkelen moest toch lukken.

Na mijn kennismaking met en haar afscheid van Hildebrand gaan Petra en ik samen naar ons onderkomen en daar heb ik haar mijn kamer binnengesmokkeld. Niet stilletjes maar juist onder veel gelach. Voor de lezing van Petra zie petrareitsma.waarbenjij.nu
Inmiddels heeft ook Leen zich weer bij ons gevoegd en om 19.30 uur gaan we met ons drieën naar een Indisch restaurant.
Na een gezellig diner naar bed en Petra en ik babbelen nog even gezellig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 603
Totaal aantal bezoekers 209559

Voorgaande reizen:

03 April 2024 - 30 Mei 2024

VIA DE LA PLATA - het vervolg

01 September 2017 - 20 September 2017

Camino Primitivo vanaf Oviedo

01 September 2016 - 20 September 2016

Camino Portuges vanaf Porto

01 Februari 2014 - 20 Juni 2014

Voettocht naar Santiago de Compostela

13 Juni 2019 - 30 November -0001

Via de la Plata, Sevilla ->Santiago de Compostela

Landen bezocht: