Dag 28 - Ingehaald door Rina en Frieda - Reisverslag uit Mombuey, Spanje van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu Dag 28 - Ingehaald door Rina en Frieda - Reisverslag uit Mombuey, Spanje van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu

Dag 28 - Ingehaald door Rina en Frieda

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

30 April 2024 | Spanje, Mombuey

Etappe Via de la Plata van Rionegro del Puente naar Mombuey (9,2 kilometer)

De tegenstelling tot gisteravond kan niet groter zijn want vanochtend is er geen enkele mogelijkheid voor ontbijt. Ik wil vandaag maar 10 km lopen dus heb geen haast. Rina en Frieda ook niet. Zij waren de verrassing van gisteren. Rina volgt mijn blog vanaf dag een en nu konden we dus persoonlijk kennis maken. Alle drie uit Amsterdam, een hartelijke kennismaking en ook zonder ontbijt een gezellig begin van de dag.

We praten vooral over de vrijheid je eigen afstand te kunnen lopen. Niet de etappes in het boekje te volgen, wat vind ik leuk, waar geniet ik van. Zij halen mij even na vertrek echt in. Ze zijn na mij gestart in Salamanca, lopen grotere afstanden en hebben mij nu ingehaald. Maar wij weten alle drie hoe onbelangrijk dat is, het is de ontmoeting die telt!

Benieuwd naar de rest van de dag? Ga dan naar mijn website, https://camino-pelgrimtineke.nlen lees de rest van het verhaal.


  • 04 Mei 2024 - 18:39

    Rina:

    Leuk, Tineke! Het was gezellig! Maar vandaag zagen we elkaar weer: in Lubiàn. Waar ben je? We gaan vanavond (zaterdag) met een blablacar naar Ourense.


  • 07 Mei 2024 - 15:00

    Astrid Kokkedee-bosch:

    hallo Tineke.

    Wat een tocht en wat zal je veel te [e-1f600]vertellen hebben als je weer thuis bent .

    Hier in Zwanenburg genieten we al van de verhalen en de foto's we zitten al een een paar dagen met de zon op onze bol in de serre .

    Gisteren alle planten gepoot en nu maar kleuren en groeien .

    We hopen dat je nog lekker door kunt wandelen en geniet tot de volgende keer knuffels van ons Astrid Koos Lady [e-1f917]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 38
Totaal aantal bezoekers 211443

Voorgaande reizen:

03 April 2024 - 30 Mei 2024

VIA DE LA PLATA - het vervolg

01 September 2017 - 20 September 2017

Camino Primitivo vanaf Oviedo

01 September 2016 - 20 September 2016

Camino Portuges vanaf Porto

01 Februari 2014 - 20 Juni 2014

Voettocht naar Santiago de Compostela

13 Juni 2019 - 30 November -0001

Via de la Plata, Sevilla ->Santiago de Compostela

Landen bezocht: