Maandag 8 juli 2019 - Reisverslag uit Aldeanueva del Camino, Spanje van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu Maandag 8 juli 2019 - Reisverslag uit Aldeanueva del Camino, Spanje van Tineke Bulte - WaarBenJij.nu

Maandag 8 juli 2019

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

09 Juli 2019 | Spanje, Aldeanueva del Camino

Door een ongelukkige valpartij ik werd gemangeld tussen twee mountainbikers en heb ik mijn linkervoet en rechterbeen bezeerd.
De acupunctuur en twee dagen rust en ijs in de voortreffelijke herberg La Casa de mi Abuela hebben wel iets geholpen maar vanochtend bleek met name dat het bergop niet gaat.

Bijna 500 km afgelegd en je wilt niet stoppen.
Je ziet ‘s morgens andere pelgrims vertrekken en je wilt ook maar je weet dat het niet kan. De komende etappes zijn bergop en lang.
Het is geen strijd tussen gevoel en verstand want diep in je hart voel je wat goed voor je is.

De herbergierster en ik omhelzen elkaar. Ik beloof haar dat ik terug zal komen en mijn camino zal voortzetten.

Zal worden vervolgd

• 09 Juli 2019 - 16:08

Liana:

Jammer dat je zo'n pech hebt. Eerst maar herstellen en dan weer op pad. Beterschap
    Ik zal je verhalen missen.

• 09 Juli 2019 - 16:42

Astrid En Koos:

hallo Tineke.
    O, wat een narigheid dat je zo'n pech heb en dat je als een tostie gemangeld bent tussen twee moutainbikers dat is niet Fijn.
    rust goed uit en pas goed op je zelf we willen je graag heel huids thuis zien.
    we zullen voor je duimen dat je gauw weer op de been bent beterschap.
    groetjes uit zwanenburg Astrid Koos En een poot van Layka.

• 13 Juli 2019 - 16:31

Mina:

Tjonge tjonge da’s wel een enorme tegenvaller hoor! Paar dagen rust en ga je het dan toch weer proberen? Pas wel goed op je zelf..... Hoop dat het na de rust toch nog gaat lukken.

• 20 Juli 2019 - 17:49

Guus En Loes:

Hoi Tineke, nee hè. Wat een gedoe. Fietsers op de camino hoort ook niet, vinden wij als fietser. Maar ja, wij zijn geen Spanjaarden en wij hebben de route van Benjaminse. Heel jammer en veel sterkte de komende tijd.

• 20 Juli 2019 - 19:26

Guus En Loes:

Hoi Tineke, We hebben net je hele verslagen eindelijk gelezen en gezien. Wat een mooi, leuk en gezellig verhaal. En chapeau!! Want wij hebben in dezelfde hitte door hetzelfde land gefietst. We herkennen daarom natuurlijk ook veel, hoewel de fietsroute over asfalt gaat en niet over jouw paadjes. En wat jammer dat je moest ophouden. Misschien spreken we elkaar weer eens in Amsterdam.
    Hartelijke groet, Loes en Guus